- Oktober 2013

Galen resa!

Kategori: Allmänt

Vi hade en galet rolig resa!! Super fint hotell med super all inclusive precis vid stranden!!
Men de här blev garanterat min sista partyresa haha jag är fan för gammal 
Men vi hade super kul :) 
 
 
Nu är de bara att börja planera nästa semester!! 
I vinter blir vi hemma för i december får vi ju vårat nya hus så då vill vi bara hålla på greja hemma!
Men nästa vinter har vi planer på Dom. Rep!!! :)) 
 
 
Om några veckor drar jag och Joel till London iaf :)) de ska bli såå mysigt!! 
 
 
Den här veckan står bara jobb på schemat!! 
Händer lite roligare grejer till helgen :)) 
 
I går var jag och Joel och kikade på möbler!! Vi måste ju köpa allt nytt eftersom vi blev av med alt i branden :/ 
 
Hittade en super fin soffa på em! En Creme/ljusbeige divan!! 
Och bla. Vita skinnbarstolar till köksön!!  Vita skinnstolar till ett super snyggt matbord!! 
Och en stor king size bed :)) allt från mio!! Fan va mycke snyggt dom har!!!! 
 
Nu ska jag slänga ihop lite lax med fetaost!!! Tjing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: