- Oktober 2013

Pissväder!!

Kategori: Allmänt

Inte för att man kan klaga på vädret som varit men precis när jag skulle börja måla sista svängen så började de regna..jaja bara o gilla läget!! 
 
 
Åkte in till stan och storhandlade med Joel istället så nu 
är de proppat med gott här hemma!! Love the feeling! 
 
Har bara jobbat idag så har inte så mycke roligare o skriva om just nu.. 
Åt nyss en supergod middag med min älskling framför tvn!
 
 
I morgon är de onsdag så då blir det ett armpass!! Längtar efter att få svettas till lite merengueton!!
 
 
Jag har varit helt inne på en vit skinnsoffa till nya huset men alla jag pratar med säger typ att jag är knäpp!!
Men hur snyggt är de inte?? kanske inte de ultimata om man typ ska ha barnkalas i framtiden men jag vet att jag kommer ångra mig om vi inte köper en!! 
Vill inte ha en svart eller grå!! 
 
Skulle passa sjukt bra till golvet vi ska ha, putsat betonggolv!
 
god natt gott folk!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: