- Oktober 2013

Friday baby!!

Kategori: Allmänt

Tänkte jag skulle försöka ta tag i bloggen nu.
Behöver verkligen skriva av mig av allt som händer i mitt liv just nu!
Så.., Äntligen fredag!! Den här veckan har varit riktigt tuff med mycket jobb i huvudet. 
Gör mina sista veckor på jobbet nu sen rullar jag vidare mot nya äventyr och det känns väldigt välbehövligt just nu.
Men jag kommer fortfarande sköta papper och fakturor till ett annat företag för det trivs jag jätte bra med.
Joel har grabbkväll här hemma så jag gömmer mig i sovrummet med chipspåsen! haha lika bra..
Kom nyss hem från Li och Per där vi hade en trevlig ätarkväll :)
 
Neee en chipspåse till får räcka för i kväll, vi ska ju ändå ligga på beachen snart!
Vi är 6 skutskäringar som drar iväg på en liten charter och det ska bli så skönt att få komma bort igen..
Får jag inte resa blir jag knäpp!! :) Mitt mål är minst 3 ggr per år och hittills hakar Joel på :)
Jag vill se hela världen!!!!!
 
God natt på er!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: