- Oktober 2013

Helg!!

Kategori: Allmänt

Fyfan va skönt med helg!!! Har inte hunnit med så mycke annat 
än jobb den här veckan känns de som! 
 
 
Sålde min bil förra veckan och idag köpte vi en ny. Blev en Volvo :) 
Vi är verkligen beroende av två bilar!! Skulle aldrig klara mig utan bil!!!
Eller utan körkort!!! Att sätta sig i bilen och köra långt och med högtalarna på max är terapi för mig! 
 
 
I kväll kom Jessie och matte förbi med lilla Lily :) så himla söt :) jag älskar barn och jag vill ha en stor familj!!! 
 
 
Sen har vi bara käkat tacos och kikat idol!! Och kom igen!!! Sakib är så jävla skön :)) 
men de är ett riktigt girl power år i år så jag tror de blir en tjej som tar hem de!! Eller Erik Rapp!!! 
 
 
Nu blir de film med min älskling!! vi laddar inför i morgon!! Vi är 14 st som ska ut och käka och sen dra vidare på nått galet!! Brukar alltid bli galet :) 
Men först står en jobbdag i trädgården på schemat!! 
 
 
Trevlig helg på er och glöm inte att ta vara på livet, de 
är alldeles för kort för att inte göra de man vill!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: