- Oktober 2013

Monday

Kategori: Allmänt

Den här dagen har gått sjukt fort. Hann med båda mina jobb i dag så de känns skönt.

Efter jobbet skyndade jag mig till affären och köpte ingredienser till Joels favvomat, sen fort till systemet och köpte massa vin som jag vet att Joel gillar för idag firar vi att min älskling fick jobbet som han ville ha :)

Sen har jag bara legat på soffan hela kvällen...känns att hösten är här för jag vill bara ligga på soffan varje kväll haha men de har jag inte tid med så nya tag i morgon
Kollade på idol och de är samma visa varje gång. Jag ångrar mig alltid att jag inte sökt och nu är jag väl för gammal haha jaja..
Nu vill yankan gosa o de är inte ofta nu för tiden så bäst man passar på!
Ska prova o ringa Sandra som är nere på Cypern men hon är väl för snål för att svara som vanligt ;) 
Buenas N

Kommentarer


Kommentera inlägget här: