- Oktober 2013

Sommaren 2013

Kategori: Allmänt

Vi började den här sommarn med en resa till värmen!! Jag, Joel. Annie, Staffan, Johannes och Sandra. Vi hade super kul och jag hoppas vi åker samma gäng igen snart :) 

I juli började min semester så då blev det en tripp till sthlm med familjen i några dagar. Vi åkte ut till massa mysiga öar, åt massa god mat och vädret var super!!!!Sen flyttade jag och Joel ut till mammas och pappas stuga en vecka, så då hängde vi där med familjen och de va såå mysigt!! 

28 juli blev jag 25 år och jag blev så himla firad!!! Mamma och pappa fixade en fest till mig hemma hos dom eftersom vi ändå inte hade vårat hus klart. Det blev en super trevlig kväll med massa god Italiensk mat :) Har massa bilder så kan lägga upp dom här sen!! 

Vi har varit ute med våran båt flera ggr i sommar också! Jag älskar verkligen våran båt och nästa sommar ska det bli många dagar ute på havet!! Det är ett riktigt roligt gäng som har storbåtar här ute så vi har alltid trevligt :) Det finns ett litet badrum, litet sovrum med kylskåp och ett pytte litet mini kök i våran båt så man skulle lätt kunna dra till Kina utan problem. Skämt och sido :) Vi ska rusta upp båten lite mer i vinter så då kommer den bli så fin :)
Vi avslutade denna sommar med en tripp till Ullared. Jag, Joel och hans systrar och Richard. Vi bodde i stugor i tre nätter och själva resan var mysig men jag kommer aldrig åka dit igen för de är sjukt överskattat. Som ett övervuxet rusta men de va kul o se :) 
Det har även blivit några små triper till Sthlm och Öregrund och de blev sommar trots våran tunga vår.


  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: