- Oktober 2013

Sunday

Kategori: Allmänt

Den här helgen har vi fått så mycket gjort. Alla byggnader runt om huset är nästintill färdigmålade och vi har börjat få ordning på gården.  Framför huset blir det grus och marksten och de kommer nog bli jätte bra. Altanen blir också av marksten och vid den blir det en badtunna och en bastu. 
Vi går även i pooltankar!! Jag har alltid velat ha en pool!!! De har alltid varit min dröm!!! Så jag behöver nog bara tjata en eller två ggr till så är de nog spikat ;) Känns kanske lite onödigt med tanke på att vi bara bor några meter från havet men hur nice är de inte med pool????  

Helgen började hos Per och Li i deras nya hus!! Li bjöd på massa gott som vanligt så de blev paltkoma deluxe i deras soffa hela kvällen!
I lördags firade vi Nils så då blev de massa fika i bäcken och på kvällen blev de middag inne i stan för mig, Nils, Joel och pappa.I dag har jag och Joel röjt på gården, shoppat loss lite i stan och käkat grillat nu på kvällen.  Vi grillar i alla väder och årstider!!  :) Joel grillar och jag fixar tillbehören! Verkar va så för de flesta par ;)  
Nees nu blire sängen...har sjukt mycket att fixa och göra nästa vecka plus massa jobb på de så god natt gott folk!!!

Det här huset är galet!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: