- Oktober 2013

Mys!!!

Kategori: Allmänt

Regnet öser ner och jag sitter under en filt och klickar hem taxfree varor!! Life is good :))
 
Helgen blev lyckad!! I lördags firade vi svärmor och sen blev det fest hos ante och malin :) super trevligt :))
sen blev det en krogrunda men de är inget för mig längre!! Känner mig gammal och grå bland alla blonderade sextonåringar :) haha nejdå så illa är de väl inte 
ser mig själv springa runt där som på den gamla goda tiden men kan inte säga att jag längtar tillbaka :) 
men den tiden hade också sin bästa tid och jag ångrar inte en dag allt galet jag gjort i mina dar haha låter som berit 76 haha jaja
 
I söndags tog vi upp båten!! Vemodigt :/ slut på sommarn men en ny årstid är här och jag älskar Sverige för alla fina årstider vi har!! och jag älskar hösten!!! 
 
idag blev de jobb och gym! och däremellan pratade jag bort några timmar med bästa Malin!!! 
 
God natt Sverige 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: